Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 30, 2008, 03:15:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 17   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mei Tai  (gelezen 2800 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #15 Gepost op: Februari 27, 2008, 22:19:04 »

was ff zoeken... maar Martine had al eens filmpjes over diverse draagtechnieken op forum gezet.

En een gebruiksaanwijzing over de ringsling...

Kom je hier al verder mee?

antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0

Mijn 2 meiden

« Antwoord #16 Gepost op: Februari 28, 2008, 09:15:01 »

Hey Nynke,

hij is mooi geworden hoor!

Snel gedaan

Groetjes,

Antoinette m.v. Marjolein en Sofie

Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0

« Antwoord #17 Gepost op: Februari 28, 2008, 09:29:42 »

Wowie!!!! Super joh!!  dit is okee
Nu weet ik zeker dat een mei tai mijn volgende projectje wordt..

Vraagje.. ik las dat je die mei tai van stevig katoen moet maken.. kan ik me wat bij voorstellen, maar op de een of andere manier lijkt een stevige tricot, met maar een beetje rek erin me ook wel fijn, denk je dat dat zou kunnen of gaat het dan teveel uithangen.. Ik hen er ook al eens over na zitten denken voor een ringsling..  zit misschien bet comfortabel... maar of het stevig genoeg is.....

[Martine] 22:07: Wie is het lekkerst?
[BiggBoss] 22:07: Martine
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #18 Gepost op: Februari 28, 2008, 10:32:05 »

Hoi Nienke,

wat is hij onwijs leuk geworden zeg. dit is okee En dan beweer je dat je niet zo handig bent op een naaimachine. Wat zeg je me daar? Ik  vind hem echt heel mooi geworden.  goei van je!

Groetjes van Marloes

Martine
Administrator
Super Mama

« Antwoord #19 Gepost op: Februari 28, 2008, 10:49:53 »

Oh enne Nynke.. ik heb eventueel nog wel wat van dat chinese stofje liggen als je deze ook nog een beetje op wilt 'pimpen'..

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #20 Gepost op: Februari 28, 2008, 11:01:19 »

Hihi wil hem idd nog wel een beetje oppimpen... hij is nu wel heel basic.

Of stevige tricot ook kan... Denk dat dat een kwestie van uitproberen is. Vermoed dat hij dan net even te rekbaar wordt.

Ik moet de banden behoorlijk hard aantrekken.. om Renée een goede stevige zit te geven, vermoed dat dat met tricot nog wat heftiger moet... Het lijfje is drie dubbel dik, met driedubbele stof, wordt rek al stukken minder vermoed ik.

De banden zitten echter vast op de middelste laag.  De banden heb ik van een enkele laag stof gemaakt, zou ook wel dubbel kunnen, maar dan wordt de geplooide aanhechting wel erg dik.
Nu met stevig katoen, vormen de banden ook wel lekker om de schouder heen en het dichtstrikken/knopen en weer open maken gaat met stevig katoen beter dan met tricot.

Maar we kunnen natuurlijk eens samen gaan uitproberen... gezellie samen achter het naaimachientje!

Martine
Administrator
Super Mama

« Antwoord #21 Gepost op: Februari 28, 2008, 11:05:46 »

knuffel hihi ja gezellie!

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #22 Gepost op: Februari 28, 2008, 11:49:39 »

Hoi Martine,

Op het draagdoekforum vertelden ze mij dat tricot uit gaat hangen. Zou ik niet doen!
Als je wil, wil ik mijn mei-tai nog wel eens opmeten. Dan kan je voor jezelf bepalen hoe je 'm wil hebben.
Ik weet wel dat ik voordat Annelies mijn mei-tai maakte mijn confectiemaat op moest geven zodat zij wist hoe groot de draagdoek zelf moest worden. De mijne loopt iets schuin af. Ik zal een foto plaatsen van mij en de draagdoek in het topic waar ik mijn ringsling heb staan. (die ga ik dadelijk afmaken. Ik heb nu garen!  dit is okee)

draagdoekforum:
http://www.network54.com/Forum/440590/

Groetjes Anouschka
mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07)

Martine
Administrator
Super Mama

« Antwoord #23 Gepost op: Februari 28, 2008, 11:58:55 »

Ok! dan dus geen tricot!! (jammer.. daar hebben ze hier zoveel leuke kleurtjes en dessins in...)

Ik ga vandaag of morgen die mei tai wel ff passen bij Nynke, dan weet ik hoe ik hem zelf wil maken.
Jij succes met maken van de ringsling!!!

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #24 Gepost op: Februari 28, 2008, 12:03:51 »

Ik baalde er ook van dat tricot niet kon. Want inderdaad, daar zijn hele leuke dessins in!

Groetjes Anouschka
mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07)

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #25 Gepost op: Februari 28, 2008, 18:07:54 »

Vandaag in de Ikea toch heel wat verbaasde blikken en verrekte nekken kunnen bewonderen... Moeders met schreeuwende kinderen in wandelwagens, moeders met zere armen van het tillen van hun kroost... en ikke met Renée in Mei Tai gewoon overal tussendoor met een sneltreinvaart!

Eén moeder stond echt heel goed te kijken hoe ik de Mei Tai (na bestellen keuken) weer omdeed. Deze had ze nog nooit gezien, zei ze. Handig!!! Eigenlijk wel jammer dat ik geen naamkaartje met borstvoeden.info bij me had.... deze had ik gewoon op de mei tai moeten spelden!

mamatorist
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #26 Gepost op: Februari 28, 2008, 18:13:12 »

Vandaag in de Ikea toch heel wat verbaasde blikken en verrekte nekken kunnen bewonderen... Moeders met schreeuwende kinderen in wandelwagens, moeders met zere armen van het tillen van hun kroost... en ikke met Renée in Mei Tai gewoon overal tussendoor met een sneltreinvaart!

Eén moeder stond echt heel goed te kijken hoe ik de Mei Tai (na bestellen keuken) weer omdeed. Deze had ze nog nooit gezien, zei ze. Handig!!! Eigenlijk wel jammer dat ik geen naamkaartje met borstvoeden.info bij me had.... deze had ik gewoon op de mei tai moeten spelden!

Misschien kan je het logo van het forum met het webadres (heet dat zo? je snapt wat ik begrijp hoop ik) er nog even op borduren???

Groetjes van Marloes

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #27 Gepost op: Februari 28, 2008, 19:17:00 »

hahaha is een idee! Ben alleen geen borduurwonder... Maar ik hou het in het achterhoofd, is wel mooie reclame natuurlijk!

mamatorist
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #28 Gepost op: Februari 28, 2008, 19:19:33 »

hahaha is een idee! Ben alleen geen borduurwonder... Maar ik hou het in het achterhoofd, is wel mooie reclame natuurlijk!

Je schreef dat je ook geen wonder bent op de naaimachine en dat is ook heel goed gekomen hoor!!!! Je bezit waarschijnlijk talenten waar je zelf geen weet van hebt.

Groetjes van Marloes

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #29 Gepost op: Februari 28, 2008, 19:24:42 »

bloost de pan uit Love is in the air!

thanks! Toch nog wat geërfd van mijn mams! Neh, alle gekheid op een stokje... heb meer geërfd van mijn mams en natuurlijk uren naar haar naaikunsten gekeken, daar is meer van blijven hangen dan dat ik dacht.

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 17   Omhoog
  Print  

Ga naar: