Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Januari 09, 2009, 05:06:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 19   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mei Tai  (gelezen 4834 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #30 Gepost op: Februari 28, 2008, 19:57:46 »

wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa

(niet verkeerd bedoeld, maar dat weet Nynke wel)

Je moeder zal blij zijn met je verborgen talenten  smile
Net de mijne, haar mond viel zowat open toen ze zag hoever ik zelf gekomen was. Is niet zo moeilijk he, wat lappen aan elkaar stikken  Knipoog.
« Laatste verandering: Februari 28, 2008, 20:00:08 door Anouschka » Gelogd

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +39/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #31 Gepost op: Februari 28, 2008, 20:12:04 »

ik zeik in men jurk ik zeik in men jurk ik zeik in men jurk
Laat dat je moeder maar niet horen, mag je het altijd zelf gaan doen... Mams, heb bewondering voor je! Die lappen aan elkaar stikken (en dan vooral ook nog recht en op patroon) is nog lang niet zo simpel als dat het eruit ziet! slijm slijm  Zo voel ik me nu telkens als ik iets zie lees of hoor over BB!!!!

Ach denk dat die van mij daar boven ergens wel trots staat te kijken... nam ze toch nog wat van me aan, die eigenwijze donder!

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #32 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:33:03 »

hahhaa
super hoor Nynke

mijn moeder heeft ook heel wat achter de naaimachien gezeten (gordijnen vooral) maar kheb vast nooit goed opgelet want ik kan er werkelijk niks van
 :laatmaar:

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +21/-1

« Antwoord #33 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:41:29 »

Ha ha en ik ben er juist weer handiger op dan mijn moeder.  tongflipper En ze heeft nog wel een dure Singernaaimachine terwijl ik het doe met een machine van de Lidl, die het overigens prima doet.  lol

Groetjes van Marloes

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #34 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:47:05 »

Hé Nynke,

Ik heb zo'n idee dat die moeders van ons, wat naaikunsten betreft, niet zoveel van elkaar scheelden. Misschien deelden ze zelfs dezelfde gedachten met hun dochters. Hun naaikunsten over willen brengen op hun dochters.  zucht  Ik is rollend over de vloer van het lachen!

Ik hoor (in gedachten) mijn ma vanavond al tegen mijn pa zeggen:
"Gossie, dat naaimachine heb ik haar toch niet voor niks gegeven. Nu heeft ze het toch weer gebruikt. Ben blij dat ik haar heb leren naaien. Als ze wil kan ze het best."

Pff, als ik wil ja. Maar dan wel met een naaimachine zonder kuren want dan kan ik dat goed buiten gooien. Gelukkig kan ik me al iets beter beheersen dan vroeger. Want de lappen hebben nogal eens door de huis gevlogen. Mijn ma wou echt zó graag dat ik kon wat zij kon. Maar ja, moet je als dochter ook willen he. Ik had echt veel te weinig geduld. Misschien nu iets meer. Komt met de jaren he  wahahahahahhaa  Ik is rollend over de vloer van het lachen! .

Ik was 21 jaar en mijn ma wou als uitzetstuk mij een naaimachine voor mijn verjaardag geven. Nou je wil niet weten hoe boos ik was. Ik wou zo'n rotding echt niet. Maar zij wou dat ik later niet voor elk akkefietje naar haar kwam   tongflipper en het zelf zou kunnen.
Ik ben er toen toch mee aan de slag gegaan. (vraag niet hoe) Mijn ma in haar nopjes natuurlijk.
Ach ja, ik ben nu toch wel blij dat ik toen iets geleerd heb. Weet nu wel hoe kledingstukken in elkaar zitten. Maar verder... nee, het is niet mijn ding. Ik doe wel eens een poging...  wahahahahahhaa

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #35 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:48:30 »

Nou Marloes, ik heb ook een Singer. Maar 3 keer niks hoor. Maar da's net met auto's he. Een naaimachine of auto van 20 jaar oud is ook niet te vergelijken met die van nu.  hmmm

Groetjes Anouschka

mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #36 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:53:10 »

Nou Marloes, ik heb ook een Singer. Maar 3 keer niks hoor. Maar da's net met auto's he. Een naaimachine of auto van 20 jaar oud is ook niet te vergelijken met die van nu.  hmmm

Misschien toch is bij de lidl gaan kijken. Die bevalt mij hartstikke goed hoor.

Groetjes van marloes

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #37 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:55:19 »

Jammer dat ik pas jarig geweest ben.  :laatmaar:
Tja, en soms ligt er toch een en ander wat kapot is dat gemaakt moet worden. Maar dat ligt vaak zo lang dat het niet meer gemaakt hoeft te worden.  ik bennie gek ik ben een vliegtuig!

Groetjes Anouschka

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +39/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #38 Gepost op: Februari 28, 2008, 22:14:20 »

hihi, ik heb de naaimachine en lockmachine van mijn moeder hier staan... en gebruik ze dus nu vaker dan ooit. Ze maakte eigenlijk alles zelf, zover zal ik zelf waarschijnlijk niet gaan.. Alhoewel, het begint natuurlijk altijd ergens. Die heksencape van Irene was best goed gelukt, dusseh.. je weet maar nooit!

Ik had het geduld ook niet, moest sneller dan snel gaan en dan ook nog redelijk recht... maarja, dat deed het natuurlijk niet. Dus... hier mam, doe jij het maar!

Merk geen idee... ding staat beneden en ik zit boven.. maar wel redelijk kwaliteitsding mijn moeder was er toen iig erg trots op!

Groetjes Nynke

Myrthe
Peuter

Lief: +0/-0

« Antwoord #39 Gepost op: Februari 28, 2008, 22:17:27 »

Wat creatief allemaal!!!
Nynke, supermooi geworden!

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #40 Gepost op: Februari 28, 2008, 22:24:36 »

Mijn ma is er nog. Zij heeft ook een mooi naaimachine. Een Pfaff. Tjee zeg, een uitgebreid gaaf ding. Maar... hij naait de kledingstukken nog niet vanzelf aan elkaar.  ik zeik in men jurk
Maar Nynke, wel handig dat jij haar naaimachine nu hebt. Kan toch nog wel eens van pas komen zie je wel. En ja, klopt. Het moet ergens beginnen. Ach, soms zelf wat maken is leuk... soms...  tong
Dan ben ik er ook best trots op.

Morgen ga ik in ieder geval slingen.  smile

Groetjes Anouschka

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #41 Gepost op: Februari 29, 2008, 09:34:10 »

Hier geen naaimachine, ik vraag het aan mijn schoonmoeder.. ik zeik in men jurk Mijn moeder heeft er wel een , maar gebruikt hem bijna niet meer. Ik mag hem wel zo hebben als ik zou willen, maar ja Roy zei gelijk..: eerste avond gelijk bij de hapost vanweg naald door vinger. oh oh wat zijn we toch weer grappig.. wahahahahahhaa

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #42 Gepost op: Februari 29, 2008, 09:40:24 »

Kan meevallen hoor Rebeca!
Die Roy toch.. volgens mij plaagt hij jou alleen maar heel graag!  ik zeik in men jurk

Groetjes Anouschka

mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #43 Gepost op: Februari 29, 2008, 09:56:05 »

Hier geen naaimachine, ik vraag het aan mijn schoonmoeder.. ik zeik in men jurk Mijn moeder heeft er wel een , maar gebruikt hem bijna niet meer. Ik mag hem wel zo hebben als ik zou willen, maar ja Roy zei gelijk..: eerste avond gelijk bij de hapost vanweg naald door vinger. oh oh wat zijn we toch weer grappig.. wahahahahahhaa

Nou nou zeg, dat getuigt ook niet van veel vertrouwen in jou!!! Misschien kan je moeder of schoonmoeder je leren om ermee om te gaan. Kan jij dat weer doorgeven aan je kinderen.

Groetjes van Marloes

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #44 Gepost op: Februari 29, 2008, 16:13:04 »

Roy plaagt me idd graag hoor. En kan het hebben,want ik plaag hem net zo hard terug.. Je moet eens weten hoeveel ik al over zijn sparta met heb gezegd.. wahahahahahhaa

idd ik kan ze allebei wel even lief aankijken.Ik heb altijd dit als mijn verlof voorbij is.. Volgende week alweer werken..

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 19   Omhoog
  Print  

Ga naar: