Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +39/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: Maart 03, 2008, 12:15:43 » |
|
LOL Geesje, nee de sling hangt hier nog op de kapstok te prijken hoor!!! De roze/witte mei tai heeft ze nu mee om uit te proberen. Als Esther die Roze/witte wil houden... maak ik gewoon een nieuwe.... Komt echt wel goed hoor!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: Maart 03, 2008, 12:41:31 » |
|
Dan komt dat vast wel goed... wordt dan denk ik wel de bordeaurode... vermoed dat ik dadelijk de roze al kwijt ben aan de mama van mijn oppaskindje... Maar wil donderdag nog even naar de markt om stof te gaan halen. Dus maak ik nog wel ééntje hihi
We spreken wel even wat af.
Groetjes Nynke
maakt niet uit de kleur joh, hihihi
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: Maart 03, 2008, 12:42:33 » |
|
LOL Geesje, nee de sling hangt hier nog op de kapstok te prijken hoor!!! De roze/witte mei tai heeft ze nu mee om uit te proberen. Als Esther die Roze/witte wil houden... maak ik gewoon een nieuwe.... Komt echt wel goed hoor!!!
hahhaa, en nynke maar naaien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: Maart 03, 2008, 12:43:03 » |
|
en dan te bedenken dat ik nog niet eens zwanger ben.... laat staan dat we weten of dat gaat gebeuren en wat het dan wordt.... ach altijd leuk om te dromen en ondertussen vast wat dingen uit te denken he  maakt toch niet uit he? dromen kan altijd, hopelijk wordt een droom snel werkelijkheid meis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: Maart 03, 2008, 14:20:13 » |
|
Hey Astrid,
Als het goed is ben ik volgende week (dacht) zondag in Den Haag... verjaardagsvisite. Weet niet of we dan iets kunnen regelen...
Knuf, Nynke
volgende week als in a.s. zondag over een week toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +39/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: Maart 03, 2008, 14:25:06 » |
|
Nee als in as zondag.... De negende is dat geloof ik.
Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: Maart 03, 2008, 14:27:46 » |
|
Nee als in as zondag.... De negende is dat geloof ik.
Groetjes Nynke
wauw da's snel, hihih ik pb je wel ffies oke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: Maart 17, 2008, 14:16:36 » |
|
zo vandaag voor het eerst eindelijk de mei tai om kunnen doen, was toch weer even proberen, maar het ging wel, lisanne vond het super Sylvie had Renee bij Nynke erin gezien en wilde dus ook prima, ook geprobeerd, wat gebeurd? LIsanne zet me toch een keel op, boooooooooooooooooooooooooooooooooooooos, whahahah wat een grietje had alleen de knoop op mijn rug dusdanig gedaan dat ik hem niet 123 los kreeg, hihihih
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: Maart 17, 2008, 14:35:15 » |
|
 Haha die Lisanne!! Jaloers op grote zus! Eerst nog paar keer proberen he? De mei tai kan ook op diverse "straktes" en je zult je eigen manier even moeten vinden voordat je kan zeggen of het fijn voelt voor je rug en nek... Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: Maart 17, 2008, 15:51:13 » |
|
hahaha, geweldig. Hier roept Rodrigo al klaar voordat ik de mai tai al om heb. hij vond het geen succes. De ringsling vond hij wel leuk, maar niet heel lang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: Maart 17, 2008, 16:15:15 » |
|
ik moest ook erg lachen hoor. hihihih
ja ik weet dat het even oefenen is hoor.
oh oh die rodrigo, hiihihih
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: Maart 19, 2008, 12:43:20 » |
|
Hihi geen succes dus Rebeca! Maar.... Dan heb je tenminste wel een reden om een keertje bij mij langs te komen!!  (heeft geen haast hoor! Ik ben voorlopig bezig met verhuizen, dus ik hoef hem nog lang niet terug!) Hoe bevalt de ringsling? Vindt Rosalinda het wat?? Lucas vindt de ringsling ook alleen maar leuk als we een flinke wandeling gaan maken en hij heeft geen zin meer om te lopen..
|
|
|
|
|
|
 [Martine] 22:07: Wie is het lekkerst? [BiggBoss] 22:07: Martine
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: Maart 19, 2008, 17:01:51 » |
|
is idd een heel egoede reden. dan heb ik gelijk je nieuwe huis gezien. De sling heb ik nog niet helemaal door. haar armen komen steeds bij de ringen als ik haar erin doen zoals toen jij er was. Maar ze vind het wel heerlijk. Ik had vorige week gewandeld en het liep heerlijk. Heb hem net gewassen, rook erg naar parfum nog. en nu zit hij niet goed(netjes) nog in de ringen. moet je hem eerst strijken?
groetjes Rebeca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: Maart 23, 2008, 16:04:01 » |
|
Hoi Rebeca!
Rook hij naar Parfum?? Hmm.. mijn parfum dan misschien, want ik had de stof zonder wasmiddel of wasverzachter gewassen.. Maar ik strijk hem atijd wel na het wassen ja. Als je de stof door de ringen het gehaald moet je een beetje 'pluizen' om ervoor te zorgen dat het allemaal kleine rimpeltjes naast elkaar worden in plaats van een paar grote vouwen waarbij de stof gedeeltelijk over elkaar heen zit, dat verstelt namelijk niet handig. De stof mag eigenlijk nergens dubbelzitten tussen de ringen.
Groetjes, Martine
|
|
|
|
|
|
 [Martine] 22:07: Wie is het lekkerst? [BiggBoss] 22:07: Martine
|
|
|
|