Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 05, 2008, 07:15:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mei Tai  (gelezen 4571 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +19/-1

« Antwoord #75 Gepost op: Maart 02, 2008, 11:57:43 »

Ben benieuwd!!! Wat leuk dat je er ook 1 gaat maken. ik heb hier niet eens een tafellaken, maar wel een hoeslaken. Alleen is die volgens mij te dun. En spijkerstof..mmm ff zoeken.

Hoi,

ik had wel tafellakens, gekocht en gekregen toen we nog met zijn tweetjes waren, maar naarmate er meer kinderen kwamen zijn ze toch ingeruild voor een tafelzeil en plastic placemats.En nu heb ik er toch nog een bestemming voor kunnen vinden. Heb je geen oud dekbedovertrek ofzo? Misschien kan je als middelste laag een oude handdoek gebruiken???

Groetjes van Marloes

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #76 Gepost op: Maart 02, 2008, 11:58:22 »

Kheb hier vanalles, hoeslakens, tafellakens, maar geen naaimachien en 2 linkerhanden ;-s

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #77 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:00:38 »

Kheb hier vanalles, hoeslakens, tafellakens, maar geen naaimachien en 2 linkerhanden ;-s

Ken je niet iemand met twee rechterhanden en een naaimachine???? heb je samen toch twee goede paren!!!  Ik is rollend over de vloer van het lachen!

Groetjes van Marloes

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #78 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:08:19 »

Ken je niet iemand met twee rechterhanden en een naaimachine???? heb je samen toch twee goede paren!!!  Ik is rollend over de vloer van het lachen!

Groetjes van Marloes
hahhaa, helaas.
mijn moeder kan gordijnen naaien Knipoog en daar houdt t een beetje bij op, plus dat haar naaimachien het laatst begeven heeft toen ze met de nieuwe gordijnen van mijn opa bezig was

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #79 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:09:41 »

Marloes? Lukt het?
ik bedoel het maken van een sling?
Ik ben heel erg benieuwd!

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #80 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:23:00 »

Marloes? Lukt het?

Ja het lukt wel aardig. ben nu bezig met al die plooien erin te vouwen en te rijgen en dan gaat het al opschieten. Ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen om hem netjes in elkaaar te zetten want de oudste twee zijn vandaag niet op hun best waker geworden en staan elkaar naar het leven en doen een wedstrijd hoe ze het bloed onder mijn nagels vandaan kunnen krijgen. Gelukkg is is pappa morgen en overmorgen weer vrij. Stomme koopzondag ook altijd..

Groetjes van Marloes

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #81 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:34:19 »

Marloes? Lukt het?

de oudste twee zijn vandaag niet op hun best waker geworden en staan elkaar naar het leven en doen een wedstrijd hoe ze het bloed onder mijn nagels vandaan kunnen krijgen. Gelukkg is is pappa morgen en overmorgen weer vrij. Stomme koopzondag ook altijd..

Groetjes van Marloes
Oh jakkes, wat vervelend.
eerste en 2e prijs zeker al uitgedeeld ook?

sterkte hoor.
koopzondag? wat doet je man voor werk, of beter, waar werkt hij?

knuffel

groetjes Astrid
ERG trotse mv
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #82 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:42:30 »

Marloes? Lukt het?

de oudste twee zijn vandaag niet op hun best waker geworden en staan elkaar naar het leven en doen een wedstrijd hoe ze het bloed onder mijn nagels vandaan kunnen krijgen. Gelukkg is is pappa morgen en overmorgen weer vrij. Stomme koopzondag ook altijd..

Groetjes van Marloes
Oh jakkes, wat vervelend.
eerste en 2e prijs zeker al uitgedeeld ook?

sterkte hoor.
koopzondag? wat doet je man voor werk, of beter, waar werkt hij?

knuffel

Hoi,

mijn man is bedrijfsleider in een schoenenwinkel in Zwolle. En in Zwolle is het vandaag koopzondag. En de ns is ook nog met het spoor bezig dus hij moest om tien uur al weg om om één uur in de winkel te zijn. Pfff, stomme treinen. hij is, als hij geluk heeft, om half acht weer thuis vanavond. En dat voor vier uurtjes werken.

Ik heb trouwens afgelopen vrijdag wel weer neiuwe laarzen van hem gekregen omdat hij het zo sneu vind dat ik steeds zo moe ben door alle gebroken nachten. Ben in drie maanden tijd toch mooi drie paar rijker. Hij neemtwat hij mooi vind voor me vaak mee naar huis, soms ook in verschillende kleuren en als ik dan alles mooi vind...

Verder heb ik trouwens een echte tassentic. Verkoopt hij ook. Balen....  doh

Groetjes van marloes

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #83 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:43:54 »

Ben benieuwd!!! Wat leuk dat je er ook 1 gaat maken. ik heb hier niet eens een tafellaken, maar wel een hoeslaken. Alleen is die volgens mij te dun. En spijkerstof..mmm ff zoeken.

Hoi,

ik had wel tafellakens, gekocht en gekregen toen we nog met zijn tweetjes waren, maar naarmate er meer kinderen kwamen zijn ze toch ingeruild voor een tafelzeil en plastic placemats.En nu heb ik er toch nog een bestemming voor kunnen vinden. Heb je geen oud dekbedovertrek ofzo? Misschien kan je als middelste laag een oude handdoek gebruiken???

Groetjes van Marloes

Ik heb wel een oud dekbedovertrek, maar ik dacht dat dat te dun zou zijn. Is dat sterk genoeg? En ik heb zat handdoeken, van mijn schoonvaders werk. Die hadden de oude naam er nog op..dus konden niet meer verkocht/gebruikt worden.

Wat voor werk doet je man? hier zijn vanaf dit weekend de koopzondagen na pfff zeker 15 jaar eindelijk voorbij voor Roy. Hij gaat nu ma-vrij werken, wel in een winkel. maar hun hebben daar de partimers voor de weekenden en de donderdagavonden. Fijn dat hij morgen en overmorgen dan wel lekker thuis is,

liefs Rebeca

p.s lees net wat je man doet, alweer drie nieuwe paar schoenen dat wil ik ook!!! voor de gebroken nachten..hihi

Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #84 Gepost op: Maart 02, 2008, 13:06:15 »

Hhihi ik heb veel bij te lezen... was maar anderhalf uur van huis!!!

Oud dekbedovertrek is wat aan de dunne kant, maar je zou hem dubbel kunnen pakken voor de banden misschien? Ik heb oude kussenslopen (echt van die oude... die dikke) gebruikt voor de tussenlaag. De mooie stof kan dan iets dunner... Geen oude theedoeken meer in huis voor de tussenlaag anders?

hmm wel handig zo'n man die schoenen/laarzen voor je meeneemt!!!

Succes!

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #85 Gepost op: Maart 02, 2008, 14:25:13 »

Nou hij is af hoor. De jongens zijn superlief naar binnen gekomen en lekker aan het tekenen. De oudste heeft een hart voor me gemaakt met een pijl erdoorheen  Love is in the air! !!! Straks als Stijn is uitgeslapen (hij ligt al sinds twaalf uur op bed) ga ik kijken hoe hij het vind om erin te zitten en hoe ik het vind om hem zo rond te dragen. Hij is trouwens wel stug met drie lagen spijkerstof.

Groetjes van Marloes

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +38/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #86 Gepost op: Maart 02, 2008, 14:27:11 »

hihi spijkerstof is ook wel erg dik... maar super dat je hem al af hebt!!! Ben benieuwd hoe Stijn hem vindt!

Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

Lief: +36/-0

« Antwoord #87 Gepost op: Maart 02, 2008, 15:09:35 »

mijn man is bedrijfsleider in een schoenenwinkel in Zwolle. En in Zwolle is het vandaag koopzondag.

Niet de stad in geweest, maar wordt wel erg nieuwsgierig waar hij werkt en waar jullie dan wonen...
Ik woon zelf in Zwolle namelijk!

Groet Ageeth

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #88 Gepost op: Maart 02, 2008, 15:10:17 »

Wat lekker dat je hem af hebt!!
Ik kan idd de oude theedoeken. 1tje genoeg..?

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +38/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #89 Gepost op: Maart 02, 2008, 15:20:06 »

Yep, ééntje hoort de truc te doen... is hij erg dun geworden, zou ik er misschien wel twee op elkaar stikken (en even doorstikken... zodat je één dikkere laag krijgt waar je de banden op vast zet.

De hoogte van je doek was (ff uit hoofd gezegd) 71 cm... maar kan eventueel ook wat korter, moet je alleen wel even corrigeren met het aanzetten van de banden. Zodat de afstand tussen de heupbanden en schouderbanden wel gelijk blijven... De bovenste 17 cm is namelijk het flapje wat je omhoog kan doen als ukkepuk slaapt... Renée is nu zo groot dat dat flapje net bovenaan haar hoofd komt (omhooggeklapt) dus er zou voor zo'n kleintje als Rosalinda wel iets af kunnen.

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19   Omhoog
  Print  

Ga naar: