Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Juli 04, 2008, 23:55:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nou, hier is mijn eerste luier die enigsinds de moeite van het tonen waard is.  (gelezen 686 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #15 Gepost op: Maart 01, 2008, 11:03:27 »

ja, met foto's snap ik er nog meer van. Kriebels!!! ik ga woensdag naar de markt en ga kopen!!

mamatorist
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #16 Gepost op: Maart 01, 2008, 13:25:37 »

ja, met foto's snap ik er nog meer van. Kriebels!!! ik ga woensdag naar de markt en ga kopen!!

Hoi Rebeca,

ik heb voor de binnenkant gewoon hydrofielluiers gebruikt. Daar had ik er genoeg van. Misschien is dat nog een idee voor je. Voor de buitenkant kan ej ook gewoon oude handdoeken verknippen. je kan ook oude theedoeken gebruiken, wat je maar wilt. handig he!!! Ik heb trouwens voor de buitenkant flanellen luiers gebruikt. Kwamen ze toch nog van pas.

Groetjes van Marloes

Rebeca
Super Mama

« Antwoord #17 Gepost op: Maart 01, 2008, 14:13:10 »

Oh ja , dat kan ik natuurlijk ook gaan gebruiken. Ik gebruik ze alleen nog wel veel, misschien andere halen. En flanellen luiers?? Heb ik niet . Ik zag op de foto ook fleece, is dat warmer dan de theedoeken. En er moet zowiezo een broekje overheen toch?

mamatorist
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #18 Gepost op: Maart 01, 2008, 15:07:28 »

Oh ja , dat kan ik natuurlijk ook gaan gebruiken. Ik gebruik ze alleen nog wel veel, misschien andere halen. En flanellen luiers?? Heb ik niet . Ik zag op de foto ook fleece, is dat warmer dan de theedoeken. En er moet zowiezo een broekje overheen toch?

Of er een broekje overheen moet daar kom je vanzelf wel achter hoor. Dat had ik ook een keer niet gedaan, geloof me, die fout maak ik niet nogmaals. Ik ga er ook een paar proberen te maken van alleen katoen. Lijkt me van de zomer wel lekker.

Groetjes van Marloes

karinz
Dreumes
**

Lief: +0/-0

« Antwoord #19 Gepost op: Maart 13, 2008, 13:05:31 »

Krijg hier (en ook gezien het lang in de luiersverhaal) in eens een ingeving van. Maar heb even denk hulp bij nodig. Pietje is overdag gewoon droog maar 's nachts nog niet. Soms gaat het goed vaak gaat het mis. Heb al geprobeerd met onderbroek in luierbroekje maar ook daar wordt hij niet wakker van. Misschien dat dit kan helpen. ZOu je zo'n plastic broekje er ook mee in kunnen naaien? Is misschien ook leuker als hij gaat logeren bij een wat onbekender kindje.

Rebeca
Super Mama

« Antwoord #20 Gepost op: Maart 13, 2008, 14:21:30 »

zo mijn naaimachine is binnen. dus ik ga proberen het weekend. Dan is roy thuis en kan ik rustig aan klooien. met andere woorden , geen handjes van Rodrigo die alles wil zien en voelen. En als ik het helemaal door heb, dan natuurlijk ook als Roy er niet is.. Voor de zomer heerlijk van die luchtige luiers..veel lekkerder dan de andere luiers..

astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik geef gekolfde ha BV tot 22 juni 2008

« Antwoord #21 Gepost op: Maart 13, 2008, 17:01:18 »

leuk zeg!
ik zag gisteren bij kruidvat een singers naaimachien en heb eventjes getwijfeld, maar goed... niet gedaan dus.

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Rebeca
Super Mama

« Antwoord #22 Gepost op: Maart 13, 2008, 20:23:14 »

ik heb de oude van mijn vader gekregen, hij wist niet dat ik er een wilde en had hem bijna weggegeven aan de schalm. Ben druk in het boekje aan het lezen.

mamatotje
BANNED
Dreumes
*

Lief: +4/-7

« Antwoord #23 Gepost op: Maart 16, 2008, 16:21:55 »

ZOu je zo'n plastic broekje er ook mee in kunnen naaien? Is misschien ook leuker als hij gaat logeren bij een wat onbekender kindje.

Ik zou het gewoon eens proberen, ik heb er ook aan gedacht, maar ben bang dat de urine door de stiksels langs het plastic broekje heengaat.
mamatotje
BANNED
Dreumes
*

Lief: +4/-7

« Antwoord #24 Gepost op: Maart 16, 2008, 16:22:36 »

Op zich kun je elke stofsoort wel gebruiken, zolang de absorbtiekern maar dik genoeg is.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: