|
Nicole
|
 |
« Gepost op: December 01, 2009, 17:57:54 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Gepost op: December 01, 2009, 17:57:54 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 01, 2009, 19:40:06 » |
|
die is leuk geworden hoor! Ik heb al zo'n 2 jaar het plan om een tafeltent te maken  maar het is er dus nog steeds van gekomen  Misschien idd ook maar gewoon een oud dekbedovertrek gebruiken... die heb ik best nog wel liggen.... mmmm kerstvakantie, als papa ook thuis is misschien wel. Veel speelplezier Floor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esther mv 4 meiden
Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 01, 2009, 20:25:25 » |
|
Ziet er erg leuk uit Nicole! Maarre heb je toevallig ook nog een foto van wat verderweg? Ik wil ook nog zien hoe je dat nu bevestigd heb enz.......
|
|
|
|
|
|
 Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09
|
|
|
|
Nicole
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 01, 2009, 20:50:59 » |
|
Een foto van verder weg heb ik niet, wij hebben toevallig een tafel met een groef in de zijkant en ik heb in de zoom boven een touw geregen en dat zit dus op 1 punt vastgeknoopt zodat het strak om de tafel heen zit...
Het was eigenlijk zo gemaakt, 1 avondje in elkaar zetten en 1 avondje naaien bij mijn schoonmoeder, er zitten ook verschillende raampjes is aan de zijkanten en achterkant, alleen jasper vind dat dan weer leuk om erdoor te kruipen ben dis benieuwd hoe lang het heel blijft..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 01, 2009, 20:55:56 » |
|
als je dekbed genoeg hebt.... dan kan je toch gewoon echt een tent over de tafel heenleggen? Ik was namelijk voor de makkelijke oplossing en niet voor de strikjes en frutsels om hem vast te zetten haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dana-dune
Global Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1
TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 01, 2009, 21:36:44 » |
|
Leuk geworden Nicole, en wat een leuk idee! En wat heeft Jasper een leuke schoentjes aan! Welke maat heeft ie? ik ben al heel lang op zoek naar leuke schoentjes voor Bodi, maar omdat hij al zo een groot voetje heeft (hij heeft al maat 22) kan ik alleen maar schoentjes met een loopzooltje vinden, en dat wil ik nog niet... Ik denk dat de meeste kindjes met die maat vaak al lopen ofzo??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 01, 2009, 22:37:46 » |
|
Joyce hoe lang zijn zijn voetjes dan??! Jesse heeft verder nog echt geen schoentjes nodig haha, daar heb ik net een stel slofjes voor besteld bij Aapie schoenen. Krijgt die van  Hebben een leren zool, dus ook bij optrekken en eventuele eerste stapjes is dat nog prima te doen allemaal. Ze hadden ook een gevoerde variant, dus lekker warm (ik heb gewone overigens).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +50/-1
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 01, 2009, 23:46:27 » |
|
hihi ijverig nicole, zover heb ik mezelf nooit gekregen, pak een aantal oudere dekbedovertrekken en gooi die over tafel en stoelen (of waar ze hem dan ook hebben willen en hoe groot ze hem hebben willen) heen en ga er niet voor zitten naaien.... het is immers altijd ofwel te groot ofwel te klein ofwel het moet op een andere plek dan de eettafel... Mijn meiden zijn niet zo vast in hun plannen! Ziet er iig super gezellig en knus uit! Knap staaltje werk!  Nynke
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
Nicole
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 01, 2009, 23:48:11 » |
|
Jasper heeft nog een bescheiden schoenmaat 19, deze schoentjes komen van de schoenenreus, is eigenlijk gekocht ook voor op de fiets zodat ie toch iets aan zijn voeten heeft in de winter..... Deze link kreeg ik laatst van iemand op een ander forum : http://stores.shop.ebay.nl/Littleoneshoes__W0QQ_armrsZ1 was goede ervaring mee en vaak binnen een week geleverd.. Maare nog eventjes over het dekbed, het formaat is al lits-jumeaux en nu dus uit elkaar getrokken om het aansluitend te maken op de vloer te laten, denk dat dat anders niet echt gaat lukken aan een 4persoons eettafel..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +50/-1
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 01, 2009, 23:57:09 » |
|
Ik heb een ovalen 6 persoons... dus moeten toch altijd al meerdere hoezen overheen gegooid worden (en dekens en handdoeken) Aansluitend op de vloer is het ook niet altijd, maar dan hebben ze daar een ingang of een soort doorgeefluik, ze verzinnen het wel. Ben blij dat ze hier nog tevreden mee zijn, scheelt me een hoop opmeetwerk en knip/naaiwerk 
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
dana-dune
Global Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1
TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 02, 2009, 00:01:16 » |
|
@Geesje; Ik geloof dat zijn voetjes 13 cm zijn, weet het niet zeker meer... maar zijn voetjes zijn laatst bij de schoenenwinkel opgemeten, vandaar dat ik weet dat hij maat 22 heeft. Heb nu van die soort sokjes met zo een leren zooltje eronder, heeft hij toch iets aan. Ik had ook baby uggs voor hem, maar dat vind ik een drama! hij verliest ze, of schopt ze uit, blijft iig niet zitten. Maar ff bij de schoenenreus kijken dus... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marloes V.I.P.
Superplusmama
Super Mama

Lief: +21/-2
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 02, 2009, 08:25:40 » |
|
Gaaaaaf idee Nicole. Ik heb gegoogelt op tafeltent en er staan leuke bij hoor. Ik vind het een leuk idee. Jammer dat ik mijn oude overtrekken gebruikt heb met sauzen en behangen en de laatste hebben de jongens in de schuur voor van alles en nog wat.
Heb het idee wel eens gezien voor over een tuintafel. Vond ik ook erg leuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|