|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: Februari 21, 2008, 15:13:57 » |
|
JAAAA! Ik heb stof! Donkerblauw met turqoise borduursel en een turqoise binnenkant. Nu nog aan de slag. Ik weet nog niet wanneer. Misschien morgen? Dit moet ik kunnen. Gewoon rechttoe rechtaan stikken met het naaimachine  Martine, Die aluminium ringen... bevallen die goed? Kun je die ook per paar bestellen? Of moet je op die site die jij gaf meerderen bestellen? Welke maat ringen heb jij genomen?
|
|
|
|
« Laatste verandering: Februari 21, 2008, 15:26:36 door Anouschka »
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +19/-0
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: Februari 21, 2008, 18:59:08 » |
|
tijdje niet meer in dit draadje gelezen, maar die van Nynke is gaaaaafffff!!!! Nynke als er hier ooit een meid bijkomt kom ik hem halen  (als jij tegen die tijd geen peuter er meer in vervoerd natuurlijk)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: Februari 21, 2008, 19:07:39 » |
|
hahahaha mooi he Geesje? Ik neem hem zaterdag mee.... als je je nog bedenkt??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +19/-0
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: Februari 21, 2008, 19:14:08 » |
|
nee ik ga zondag al de halve (of hele) dag poetsen bij een vriendin van me.... de babykamer heeft daar als opslag van bouwmateriaal gedient en het kindje wordt in de week van 7 april met een ks gehaald en zij is niet bepaald mobiel meer.... Dan wil ik zaterdag lekker huismutserig met het gezinnetje zijn  (erg he haha) Maar dan zie ik hem wel als je op kraamvisite komt als wij een dochter krijgen (als we een jongen krijgen mag je ook komen hoor  ) Zoals je merkt... ik heb er nog alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: Februari 21, 2008, 19:45:45 » |
|
Nynke, Je sling is klaar!!!! Hier alvast een voorproefje.. (kon helaas niet showen met kind.. want die ligt op dit moment lekker te pitten..)   Werkelijke kleur ligt tussen deze twee foto's in.. Ik kreeg het gewoon niet goed op de foto! Najaa.. binnenkort kun je hem live bekijken!! IK WIL OOOOK, hihihih helemaal na die fotoook vanmartine met lucas (met de sling voor Ageeth)
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: Februari 21, 2008, 19:47:21 » |
|
Ja die van Kyan en mij is wel stoer hé? hihi Vind hem helemaal super en Kyan ook.
Groet Ageeth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: Februari 21, 2008, 19:55:21 » |
|
nee ik ga zondag al de halve (of hele) dag poetsen bij een vriendin van me.... de babykamer heeft daar als opslag van bouwmateriaal gedient en het kindje wordt in de week van 7 april met een ks gehaald en zij is niet bepaald mobiel meer.... Dan wil ik zaterdag lekker huismutserig met het gezinnetje zijn  (erg he haha) Maar dan zie ik hem wel als je op kraamvisite komt als wij een dochter krijgen (als we een jongen krijgen mag je ook komen hoor  ) Zoals je merkt... ik heb er nog alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen  ok ok jij wint... ehm baby wint... knus, schoon, veilig, slaapplekje gaat natuurlijk boven alles.... Kraambezoek, geef tegen die tijd adres maar! Weet ongeveer waar je huis woont, maak er wel een multibezoekdagje van.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: Februari 21, 2008, 20:15:20 » |
|
Ja ik vind die Sling van Nynke echt súúúúúper mooi! Ik ben helemaal gek van rood en zeker met ander rood gecombineerd. Ik ben helemaal  op die sling! Maar... zulke mooie rode stof(fen) heb ik niet kunnen vinden. Wel hele mooie turqoise met blauw. En dat wordt de mijne. Ik ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg. Zal wel moeten want het was keidure stof  Ik zal wel eens een foto maken van de stof. Want wie weet hoe lang het nog duurt voordat die sling klaar is. Ik heb nl. nog geen ringen. =)
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: Februari 21, 2008, 20:16:50 » |
|
Anouschka, weet je zeker dat je niet naar het uitje komt? Dan kan Martine misschien ringen voor je meenemen, als zij er nog genoeg heeft?
Lijkt me reuze gezellig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: Februari 21, 2008, 20:21:32 » |
|
Nou, ik ben er uit hoor!!!ik wil ook een sling!!!! ook een roze!!! Ben helemaal om. Ik kan haar dan ook makkelijker in dragen denk ik. want ik ben nu het gefriemel zat met de draagdoek. En rodrigo kan ik daarin niet tillen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: Februari 21, 2008, 20:23:07 » |
|
Weet je Nynke, Dat ben ik me al een hele poos aan het afvragen. Wel of niet naar het uitje. Het is van ons uit een uur en een kwartier rijden. Pff, nu is het zo dat John zaterdag al met de auto weg gaat. En met onze stokoude audi ga ik niet naar Scheveningen rijden. Daar vind ik 'm niet goed genoeg voor. Ik heb nog geen oplossing hoe wel naar het uitje te gaan. Misschien kom ik er wel op hoor. Enne... hoe herken ik jullie? Ik ben niet zo'n superheld dat ik straks op iemand afstap en vraag: Ben jij van het borstvoedenforum? :bloos:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: Februari 21, 2008, 21:08:39 » |
|
Hey Anouschka, Mijn meiden staan om elf uur bij de ingang met een spandoek... met www.borstvoeden.info erop! Verder heb ik verschrikkelijk veel naamkaartjes gemaakt met ons logo erop, bij aankomst krijgt iedereen er één opgespeld. Wit kaartje, ronde logo en www.borstvoeden.info ernaast... Denk je dat je die wel zult herkennen? Als je bij ingang vertelt dat je voor borstvoeden.info uitje komt, kan je hoogstwaarschijnlijk gewoon voor groepskorting tarief erin (als je pas na 11 uur bij sealife kan zijn) Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: Februari 21, 2008, 21:16:10 » |
|
Hahahahaha... ik moet even lachen hoor. Helemaal op en top geregeld dus! Mijn mannetje is net thuis. Ik zal eens met hem gaan overleggen... Kijken of ik wel of niet kan. Maar anders komt er toch nog wel een uitje? Of gaat dat nog lang duren? Misschien de Efteling?  Da's niet zo ver voor mij. Of de Beekse Bergen...  Ik noem maar wat hoor. Maarre... ik overleg even dadelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: Februari 26, 2008, 14:33:56 » |
|
Martine, Ik kan het op de foto's niet goed zien. Heb jij de sling aan de lange zijdes doorgestikt? Ja toch he?
(verdikkie, dan moet ik nog turqoise garen halen :laatmaar: )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: Februari 26, 2008, 16:37:08 » |
|
Ja, is aan de lange zijdes doorgestikt ja.. als de stof die je hebt niet rafelt zou je er geen zoompjes in hoeven te maken, maar je hebt zowieso wel bijpassend garen nodig omdat je de ringen er ook aan moet stikken, en dat stiksel gaat ook door en door en is dus zichtbaar..
|
|
|
|
|
|
 [Martine] 22:07: Wie is het lekkerst? [BiggBoss] 22:07: Martine
|
|
|
|