Hoi allemaal,
Nou die sling zeg, is nog wat geweest.
Ik was totaal niet tevreden over de stiksels bij de ringen. Op zich ging dat stikken wel goed. Maar dat naaimachine van mij he

. Allemaal opstroppen en lussen rijgen. Niet alleen aan de achterkant. Want dan zou het de draadspanning kunnen zijn. Maar ook aan de voorkant. Ik was dus echt

Toen ik nog thuis, bij mijn ouders, woonde naaide ik best veel. Mijn moeder is daar nogal goed in en als het niet lukte hielp zij. Maar toen ik eenmaal hier op mezelf woonde begon dat naaimachien kuren te krijgen. Op aanraden van mijn moeder heb ik het schoon laten maken. Een onderhoudsbeurt dus. Dus ja, goed mogelijk dat dat nu weer nodig is.
Maar moet ie dan juist weer kuren krijgen als ik weer eens, na zo'n lange tijd, zelf iets maak?
Dus ik mijn moeder bellen of ze thuis was. Die lelijke stiksels uitgehaald en bij haar opnieuw gestikt. Zij heeft een geweldig naaimachine met allerlei leuke steken. Een stiksel die elke steek 3 keer doet!

Nu zitten er 2 van die 3 dubbele stiksels in. Dat was volgens mijn moeder genoeg en heel stevig.
Dus Nynke, toen ik die sling vanmiddag door die ringen haalde was ik niet zo geduldig. Ik was eigenlijk wat boos.

Ik moest nodig kalmeren en dat is gelukt. Toen de kinders uit school waren, sling opgepakt en naar mijn moeder gereden. Nu is ie dus écht klaar.
Wat ik denk ik nog wel ga doen is 'm wassen. Hij voelt best stijf die stof. Volgens mijn moeder zit er van die pap in de stof en mogelijk best veel. Ik was 'm koud en met azijn en goed wat wasverzachter

. Dan zal ie lekker soepel zijn.
Na al het gesjouw slaapt Nele nu en kan ik haar er niet indoen.
Dadelijk Jurriën halen bij de R.T. Dus ik denk dat het echt morgen wordt dat ik Nele erin kan doen en een foto kan maken. Dus die houden jullie nog te goed.
Ik heb er echt zin in, 'm te gaan gebruiken!