Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: Maart 03, 2008, 14:58:53 » |
|
kee, bij poging drie zitten je ringen redelijk goed, maar is de stof nog niet goed gespreid. Ook in de ringen is de stof nog niet goed gespreid, bij mij zie je de ringen bijna niet meer... Je vouwt de doek die erdoor gaat als harmonica om hem erin te krijgen (harmonica op de plek waar de ringen ongeveer komen. Daarna spreid je de stof zoveel mogelijk uit over de ringen heen... zodat hij overal zo glad mogelijk zit, zonder teveel stof op elkaar.
Lastig he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: Maart 03, 2008, 15:05:54 » |
|
Wat een lekker ding is die Lisanne toch! 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: Maart 03, 2008, 15:17:18 » |
|
kee, bij poging drie zitten je ringen redelijk goed, maar is de stof nog niet goed gespreid. Ook in de ringen is de stof nog niet goed gespreid, bij mij zie je de ringen bijna niet meer... Je vouwt de doek die erdoor gaat als harmonica om hem erin te krijgen (harmonica op de plek waar de ringen ongeveer komen. Daarna spreid je de stof zoveel mogelijk uit over de ringen heen... zodat hij overal zo glad mogelijk zit, zonder teveel stof op elkaar.
Lastig he?
dat het als harmonica moet, dat had ik idd wel begrepen, maar verder idd, lastig, hihih
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +17/-0
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: Maart 03, 2008, 15:25:08 » |
|
oh ja, let maar niet op mijn onderkin, hihihih
Nou zou ik je ter geruststelling een foto van mezelf kunnen sturen.... maar dat doe ik lekker toch maar niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: Maart 03, 2008, 17:13:39 » |
|
Nou zou ik je ter geruststelling een foto van mezelf kunnen sturen.... maar dat doe ik lekker toch maar niet  hahaha, beetje jammer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +17/-0
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: Maart 03, 2008, 17:18:42 » |
|
Nou zou ik je ter geruststelling een foto van mezelf kunnen sturen.... maar dat doe ik lekker toch maar niet  hahaha, beetje jammer  ach uit mijn bericht op zich kan je wel opmaken dat het met die onderkin van jou best meevalt toch 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: Maart 03, 2008, 17:24:56 » |
|
Nou zou ik je ter geruststelling een foto van mezelf kunnen sturen.... maar dat doe ik lekker toch maar niet  hahaha, beetje jammer  ach uit mijn bericht op zich kan je wel opmaken dat het met die onderkin van jou best meevalt toch   ja ja, dat had ik idd wel door, hihihih
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: Maart 03, 2008, 18:55:24 » |
|
Nou idd.. welke onderkin heb je het over Astrid??  Vraagje.. ben je linkshandig?? Anders is het namelijk niet logisch dat je de ringen op je linker schouder hebt. Met je sterkste hand kun je de sling vaak makkelijker verstellen, dus de ringen aan de kant van je schrijfhand, maarja... misschien heb je dat al.. Wat Nynke volgens mij ook al zei, het verstellen gaat het makkelijkst als je Lisanne haar kontje even een klein beetje optilt en alleen aan de rand van de sling trekt .. oh.. ik zou het je zo graag even voordoen! Maarja.. dat gaat lastig.. gewoon nog even blijven dooroefenen dan maar! Ze vind het in iedergeval fijn in de sling!
|
|
|
|
|
|
 [Martine] 22:07: Wie is het lekkerst? [BiggBoss] 22:07: Martine
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: Maart 03, 2008, 19:03:14 » |
|
Nou idd.. welke onderkin heb je het over Astrid??  Vraagje.. ben je linkshandig?? Anders is het namelijk niet logisch dat je de ringen op je linker schouder hebt. Met je sterkste hand kun je de sling vaak makkelijker verstellen, dus de ringen aan de kant van je schrijfhand, maarja... misschien heb je dat al.. Wat Nynke volgens mij ook al zei, het verstellen gaat het makkelijkst als je Lisanne haar kontje even een klein beetje optilt en alleen aan de rand van de sling trekt .. oh.. ik zou het je zo graag even voordoen! Maarja.. dat gaat lastig.. gewoon nog even blijven dooroefenen dan maar! Ze vind het in iedergeval fijn in de sling! Hahhaa, ach, t was een geintje hoor. ik ben wel links, maar balgooien bijv. doe ik dan toch met rechts (geloof ik) hihihih ah joh, kom t ff voordoen  kan makkelijk ach, morgen maar weer oefenen, hihihihih
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: Maart 04, 2008, 11:20:22 » |
|
en we blijven bezig, hihih kheb t nog steeds niet goed voorelkaar, maar duidelijk is wel dat Lisanne het erg prettig vindt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: Maart 09, 2008, 15:30:32 » |
|
Met wat hulp van Nynke(lees, behoorlijk wat) Lisanne in de sling van Ilse  en de mei tai van Nynke (zelf vastgemaakt, hihihi) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: Maart 09, 2008, 16:00:59 » |
|
Ziet er goed uit! Zit ook een stuk fijner denk ik. hihi
Hoop dat het je goed bevalt! Groet Ageeth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: Maart 09, 2008, 16:46:55 » |
|
Nou de mei tai lukt me vrijwel zonder moeite, de sling nog niet, kreeg het net toch niet zo geweldig voorelkaar hoop druk aan zijkant van mijn schouder zeg maar.
sylvie zei net: ik wil ook
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: Maart 09, 2008, 17:07:45 » |
|
Ik heb loeilange banden (wrap around model). Dus ik sta daarom altijd wel even te prutsen. Zeker als Nele alle kanten opdraait. Maar voor je rug is de mei-tai waarschijnlijk het beste. Ik vind de sling ook niet verkeerd zitten. Bij de mei-tai krijg ik last van mijn heupen. Goed mogelijk dat ie dan niet goed zit.
Maar het staat je goed hoor! En heb je Silvie al geprobeerd?
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: Maart 09, 2008, 17:28:29 » |
|
Nee sylvie niet geprobeerd, heb weer wat meer last van mijn rug nu, dus dat doen we maar ff niet  en met de sling zowiezo niet, daar moet ik teveel mee prutsen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|