Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 30, 2008, 12:14:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: speelkeuken voor de kids  (gelezen 435 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +17/-0

« Gepost op: Mei 20, 2007, 19:28:08 »

Dit is tot nu toe het keukentje wat Thymen op zijn verjaardag zal krijgen...
Moet dus nog geschuurd, geplamuurd en geverfd worden, maar dit is zover als ik vandaag ben gekomen met een beetje hulp van mijn moeder.
Voor de foto hangen er al wat accesoires aan  ;) Die natuurlijk ook bij het eindresultaat horen (en ook zelf gemaakt)

Heb gelukkig nog even voordat hij jarig is, anders is het zo wel erg kaal he  smile

(oja sorry Nynke als de foto wat aan de grote kant is  :-[)

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 20, 2007, 19:59:52 »

Fantastisch mooi Geesje!!! Enneh.... zolang je foto de layout niet verruïneert.... mag ik er graag naar kijken!

Groetjes Nynke

midushi
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 21, 2007, 09:58:41 »

dat heb je mooi gemaakt, is het een pakket wat je in de winkel hebt gemaakt of die je het allemaal zelf?
Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

Lief: +26/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 21, 2007, 10:36:43 »

Jeetje wat onzettend gaaf!!
Wat een handige klus mama ben jij.
Ik denk dat Thymen wel erg blij zal zijn met zo'n mooi kado!

Groetjes Ageeth

mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 21, 2007, 10:37:14 »

nee dit is helemaal zelf met wat resterende stukken mdf die we nog van wat andere klussen hadden staan, 1 klein nieuw plaatje erbij en wat knoppen en deurgrepen....
Stofje gekocht voor de theedoekjes enzo en er komt een gordijntje voor ipv deurtjes (iets broertje vriendelijker waarschijnlijk  :o)

mamatotje
BANNED
Dreumes
*

Lief: +4/-7

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 28, 2007, 19:14:10 »

Hij is SUPER!!!
Zelf had ik wel voor een deurtje gekozen denk ik, vinden ze hier erg leuk, deurtje open, pannetje erin, deurtje dicht, deurtje open, pannetje er uit etc..
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 28, 2007, 19:24:42 »

Hij is SUPER!!!
Zelf had ik wel voor een deurtje gekozen denk ik, vinden ze hier erg leuk, deurtje open, pannetje erin, deurtje dicht, deurtje open, pannetje er uit etc..

thymen zou dat idd wel leuk vinden denk ik.... maar Matthijs is nog iets minder 'ver' als jouw Kylian  :smile en ik ben errug bang dat als hij aan komt kruipen en een greep in het kastje wil doen... dat deurtje dichtvliegt met vingertjes ertussen.
Dat doet Thymen namelijk met best veel dingen: dichtdoen als zijn kleine broertje komt.

Kan altijd als Matthijs ook goed kan staan en lopen en zich 'verdedigen' tegelijk er een deurtje voor plaatsen...

Maar inmiddels is het ook geplamuurd en geschuurd, volgende week: verven (ja het duurt even, maar dan heb je ook wat he  ;))

mamatotje
BANNED
Dreumes
*

Lief: +4/-7

« Antwoord #7 Gepost op: Mei 28, 2007, 19:30:31 »

Ja, daar zit wat in natuurlijk, is hier ook al wel gebeurd :smile

Hoe is het trouwens met zijn brilletje afgelopen?
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #8 Gepost op: Mei 29, 2007, 09:29:27 »

7 juni moeten we weer naar de oogarts....

Pleisteren gaat op zich errug goed. In het begin reageerde zijn huidje wel behoorlijk op de pleisters en het er zelf aftrekken (op 1 of andere manier doet hij het zelf een stuk minder vriendelijk als wij  :o) We merken ook wel wat verschil in de mate van scheelkijken, maar als hij geen pleister op zijn goede oog heeft (en das nog altijd het grootste deel van de dag) dan kijkt hij toch nog regelmatig met zijn linkeroog in zijn rechterbroekzak  :-[

7 juni wordt er weer gemeten enzo en besproken en dan is het kijken of we dan met het recept naar een opticien stappen of dat de oogarts het verstandiger vindt nog eerst 3 maand te pleisteren.... Zelf denk ik niet dat het met nog 3 maand pleisteren heel anders wordt dan nu, want hij laat hem nu echt heel braaf zitten. In dat opzicht ben ik echt supertrots op mijn ventje!

en Thymen vindt het wel stoer die noemt hem piraten papegaai  ;D (zit in een filmpje van Dora een papegaai met ooglap)

Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Lief: +4/-0

Je kan ook niet alles weten...

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 08, 2007, 21:31:05 »

Wat leuk! Ik heb hem net aan manlief laten zien met de vraag of wij zoiets voor Emma kunnen maken voor haar tweede verjaardag. Hij kwam met het geniale idee om te vragen of opa zoiets wil maken. Dat lijkt mij zo leuk dat dat dan een erfstuk wordt zeg maar dat de hele familie doorgaat en van generatie op generatie doorgaat.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: