|
astridmv3
|
 |
« Gepost op: Januari 05, 2008, 15:48:31 » |
|
Vorig jaar april zag Sylvies kamer er zo uit   En nu is ze 3, grote bed lag ze al een tijdje in (ze klom uit haar ledikantje) poppenhuis voor haar verjaardag gekregen. en van de week liep ik tegen deze behangrand aan en gisteren aangepast  
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +37/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 05, 2008, 16:00:54 » |
|
Super Astrid! Dat een behangrand al zoveel kan uitmaken he? Het poppenhuis is wel een hele mooie! Waar heb je die vandaan? (laat die foto maar niet aan mijn meiden zien...)
groetjes, Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 05, 2008, 16:24:07 » |
|
Super Astrid! Dat een behangrand al zoveel kan uitmaken he? Het poppenhuis is wel een hele mooie! Waar heb je die vandaan? (laat die foto maar niet aan mijn meiden zien...)
groetjes, Nynke
Tijdje terug was hij bij de intertoys in de aanbieding, is van het merk Eichorn, eigenlijk best een prijzig poppenhuis, maar toen was hij voor de helft en vonden ew het een mooi verjaardagscadeau. Idd, dat een behangrand zoveel uit kan maken he? lag in een bak met zoveel % eraf omdat het plasticje eraf was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yfke
Those who are lost are not forgotten
Global Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 05, 2008, 16:33:19 » |
|
Netjes, wij gaan in de loop, ook arwen een ander kamertje geven, zodat we de baby kamer hetzelfde kunnen behouden ;) voor in den toekomstigheid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 05, 2008, 16:54:34 » |
|
hahaha, ja precies, hier was de kamer in eerste instantie voor lisanne bedoeld en dus meer babyachtig, toen ze eenmaal geboren was vond mijn man dat sylvie toch maar de grotere kamer moest ipv lisanne, dus hebben we verhuisd, sylvies oude kamertje was al echt meiden kamer toen, met roze en paars en vlindertjes en beestjes enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sinterklaas
SinTeTaas is de Baas!
Administrator
Super Mama

Lief: +14/-2
Huh?
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 04, 2008, 04:09:10 » |
|
Netjes, wij gaan in de loop, ook arwen een ander kamertje geven, zodat we de baby kamer hetzelfde kunnen behouden ;) voor in den toekomstigheid
*kuch*
|
|
|
|
|
|
Witch: "The spirit off the blade speaks...." Shaka: "No, the spirit off Shaka speaks!"
|
|
|
Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Lief: +4/-0
Je kan ook niet alles weten...
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 08, 2008, 23:27:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +37/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 08, 2008, 23:31:40 » |
|
Wat mooi Barbara!!! Houdt ze hem zelf zo netjes? Of heb je nog ff snel opgeruimd voor de foto's?
Wat is het netjes! Super die felrode muur!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 09, 2008, 12:20:42 » |
|
gaaf zeg! enne leuk poppenhuis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +16/-1
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 09, 2008, 13:09:25 » |
|
Wow wat een mooie kamer. ik vind de rode muur heel gaaf ook.
groetjes van marloes
|
|
|
|
|
|
 Als je van iets houdt, laat het dan los Als het terugkomt, is het pas van jou Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 09, 2008, 15:31:30 » |
|
wat een mooie kamer!!! Hier ook een rode muur, ik vind het dus erg gaaf!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 09, 2008, 15:42:25 » |
|
Hier heb ik op de kamer van Stijn een knalgroene muur. Zal kijken of ik een foto kan vinden en plaatsen. Dit is zijn ledikantje zoals het was. De hemel en het overtrekje had ik zelf gemaakt maar van de hemel heb ik nu een slaapzakje gemaakt.  Dit zijn zijn gordijntjes en de zelf bekleede lamp:  De groene muur:  Ik heb de nijlpaartjes die op de stof staan van het ledikant over getrokken, uitvergroot en op groen plakplastic getekent en er een gewoon en een in spiegelbeeld op het raam geplakt, maar daar kan ik de foto niet van vinden. groetjes van Marloes
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 09, 2008, 15:57:23 door mamatorist »
|
|
 Als je van iets houdt, laat het dan los Als het terugkomt, is het pas van jou Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: April 09, 2008, 16:03:38 » |
|
Oooh leuk die groene muur Marloes! Dat is echt "in" nu. Net als oranje voor de meiden. Nele heeft oranje met rode decoratie. De muren zijn zand. Ik heb nog wel foto's... even zoeken...   Jurriën zijn kamer, al staat zijn bed weer anders:  Debbie haar kamer met nog het baby-geel. Zij is binnenkort aan de beurt voor een kamer metamorfose:   We hebben boven geen overgordijnen. Dat zijn grote stofnesten en aangezien wij gevoelig zijn voor stof.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: April 09, 2008, 16:15:27 » |
|
Hoi,
leuk om ook even bij jou binnen te mogen kijken. Ik vind oranje voor een meisje ook heel leuk. De foto's zijn bij jou zeker ook nog van voor je bevalling???? Alles nog zo netjes en opgeruimd.
Jurriën heeft een echte jongenkamer zeg. Een puberkamer. Weet je al hoe je de kamer van Debby gaat doen? Wij willen binnenkort de kamer van Rick opknappen. Ik denk dat ik hem ga behangen, maar mijn man mag niet meehelpen want het is me geen relatiecrisis waard.
Groetjes van Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: April 09, 2008, 16:23:47 » |
|
Ja van voor de bevalling  Heb je goed gezien!  Jurriën heeft echt metallic zilver op de muren met anterciet plinten en een rode muur. (moest ie van mij, hij wou eigenlijk zwart) Verder hebben we laminaat liggen. Debbie krijgt dezelfde laminaat. Die van haar is versleten. Ze wil rood of oranje op de muren of van allebei wat. Maar toen begon ze ineens over groen. Dus wat het zal worden? 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|