Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 08, 2008, 06:24:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: van baby naar meer meidenkamer  (gelezen 1412 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #15 Gepost op: April 09, 2008, 16:25:13 »

Ja van voor de bevalling  wahahahahahhaa
Heb je goed gezien!  ik zeik in men jurk

Jurriën heeft echt metallic zilver op de muren met anterciet plinten en een rode muur. (moest ie van mij, hij wou eigenlijk zwart)
Verder hebben we laminaat liggen. Debbie krijgt dezelfde laminaat. Die van haar is versleten.
Ze wil rood of oranje op de muren of van allebei wat. Maar toen begon ze ineens over groen. Dus wat het zal worden?  Wat Wat? Wat?

Een verkeerslicht!!!!  wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa  ik zeik in men jurk ik zeik in men jurk ik zeik in men jurk  Ik is rollend over de vloer van het lachen! Ik is rollend over de vloer van het lachen! Ik is rollend over de vloer van het lachen!

Anouschka
Super Mama

Lief: +10/-0

« Antwoord #16 Gepost op: April 09, 2008, 16:53:57 »

O ja!  doh wahahahahahhaa  ik zeik in men jurk
Ze wou dat ik bomen op de muren schilderde. Want we hadden het er een tijdje terug over dat een bos rust gaf. En als ze ging slapen wou ze rustig worden dus moest ze bomen op haar kamer.
Maar als je ziet hoe vol haar kamertje staat, zie je die bomen achter haar meubeltjes niet eens!  geen idee
Dus bomen schilderen... nee niet op haar kamertje.
Dus of het groene tinten worden of rode/oranje tinten?
Als het aan mij ligt het laatste.  Knipoog
Vind ik toch meer meidenachtig.

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #17 Gepost op: April 09, 2008, 18:22:54 »

hihi maar rood wel weer opjuttend... dus of je daar achteraf nog blij mee bent ?¿?

Irene haar kamer is zuurstokroze... niet dat ze daar heel erg liefjes van wordt hoor!

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #18 Gepost op: April 09, 2008, 18:38:03 »

hihi maar rood wel weer opjuttend... dus of je daar achteraf nog blij mee bent ?¿?

Irene haar kamer is zuurstokroze... niet dat ze daar heel erg liefjes van wordt hoor!

en welke kleur kamer hebben je andere twee dochters en wat heeft dat voor effect op hun????

Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #19 Gepost op: April 09, 2008, 18:40:10 »

Kamer van Anne (en als Renée groter is ook van haar) is geel met oranje en een groene vloerbedekking (omdat het er al lag... maar je ziet er ook niet veel vlekken op, is best handig). Ze spelen er graag en zijn redelijk relaxed.

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

« Antwoord #20 Gepost op: April 09, 2008, 18:52:33 »

Hmm, Anouschka, misschien is geel met oranje en groen laminaat dan wel wat voor Debby????

Nynke, heeft Renée nu nog een andere kamer of is jullie slaapkamer nu ook van haar??? Of ben jij nou degene die me weleens vertelde een ledikant op je eigen slaapkamer te hebben???

Groetjes van Marloes

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #21 Gepost op: April 09, 2008, 18:53:49 »

Mij lijkt een gelig-oranje kleur mooi. Lekker fel. En dan een felle rode kleur of rood/rosige kleur erbij.
Maar ooh.. goed mogelijk dat Debbie zelf dan nog feller wordt? Dan zetten we de kast er maar tegen  wahahahahahhaa
Ze wil nu ineens ook groen zoals in het bos. Zodoende ben ik er toch nog niet uit.
Ik wil toch ook wel dat het een echte meidenkamer wordt/is.
Dus.. tips zijn welkom hoor!

Tips voor leuke meidenkleuren!

Marloes, het laminaat is al gekocht. Dat wordt nl. hetzelfde als overal boven. Net als op Nele haar kamertje.
Ach, dan zijn dat de stammen van de bomen maar!  tongflipper

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #22 Gepost op: April 09, 2008, 19:25:07 »

Renée ligt in haar ledikant naast (of in) mijn bed.

Anouschka, als je nou van haar bed een soort lounchebank maakt.. overdag lekker fel en meidenkleur.. 's avonds omtoveren tot rustgevend eiland... Of een hemel op haar bed met groen aan de binnenkant.. bomenmotief... bladerendak... geef het een gooi. Als ze moet slapen de gordijnen van de hemel dicht... voila, jij je slaapbos!

Rustgevende achtergrond... felle accessoires om het echt meidenkamer te laten zijn. Heeft het wel invloed op haar gedrag, zijn de accesoires sneller vervangen dan de muren...

antoinettez
Global Moderator
Super Mama

even wat drinken hoor......

« Antwoord #23 Gepost op: April 09, 2008, 20:18:43 »

Hier hele saaie rustige kamers. Overal rood/bruin laminaat. Gele muren. Marjolein haar kamer heeft een zon als lamp en een zonnig gordijn. Verder wat kleine accesoires.
Sofie heeft Jip en Janneke gordijnen (de creme versie) en een wolk als lamp. verder ook wat kleine accesoires.
Ik zit er over te denken om van Marjoleins kamer ook een meer meidenkamer te maken, maar voorlopig vind zij het volgens mij wel goed, dus laten we het ook zo.

Antoinette m.v. Marjolein en Sofie

Marjolein heeft 13 maanden borstvoeding gehad.
Sofie heeft 21 maanden hypoallergene borstvoeding gehad.
Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #24 Gepost op: April 09, 2008, 21:33:11 »

hoi,
Rodrigo heeft 1 grote rode muur. 1 muur met fotolijstjes behang, daarop foto's van Rodrigo en ons.

In de planning staat dat zij deze kamer krijgt later als ze groter is. Alleen vind ik het ook leuk als ze samen op een kamer komen. Maar daar hebben nog discussies over. Zij heeft een roze wieg met een prachtig hemeltje.

Liefs Rebeca

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #25 Gepost op: April 09, 2008, 21:45:17 »

Mooi wiegje!!! En haar naam er ook nog eens op!

Foto van Rodrigo's kamertje had ik dacht ik al een keer gezien... maar blijft ook heel gaaf, dat behang zo!

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #26 Gepost op: April 09, 2008, 22:05:14 »

De wieg was eerst wit, roy heeft hem roze geverfd en de naam erop gedaan. Zijn moeder heeft het hemeltje gemaakt met de bloemen erop. Kan best hoor dat je de foto's al een keer had gezien. hij slaapt er alweer bijna 2 jaar in. ik heb voor haar wel een ontzettende mooie roze lamp met kralen.

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #27 Gepost op: April 09, 2008, 22:34:18 »

Mooie wieg Rebeca!!
Echt mooi!!  dit is okee

Groetjes Anouschka

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #28 Gepost op: April 09, 2008, 22:44:52 »

wauw! die wieg!
 Love is in the air!

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Rebeca
Super Mama