Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. September 05, 2008, 11:59:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: winx feest  (gelezen 155 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamadonna
In-Actief
Dreumes
*

Lief: +0/-0

ik geef nu al weer 17 mnd met veel plezier kmv-bv

« Gepost op: Februari 08, 2007, 08:47:25 »

hoi!
oke dit is niet echt voor borstgevoede kinderen, maar wel leuk voor ze om naar te kijken en voor de borstvoedende moeder leuk om te maken! oftewel: ik heb fotos in mijn album geplaatst van de winx party die gister hier heeft plaatsgevonden! de grote dame in de roze flora jurk:

is mijn al weer 8-jarige savannah! (22 maanden gevoed, deed haar goed he! ;D)(oh ja, je hoeft  hier niet perse bv te melden, omdat je er anders uit gegooid wordt!!! ;))
leuk geworden he!
nu ga ik zo naar het ziekenhuis met donna, ben  benieuwd... als jullie even niks horen moesten we dus blijven. ben ik wel bang voor aangezien ze erg slecht heeft gegeten de laatste week en ze moest blijven als ze verder was afgevallen. en dan heb ik het nog niet eens over het biopt dat waarschijnlijk wel voorgesteld gaat worden. wish us luck :-\

edit: vond dat deze mooie foto hier toch wel tussen mocht staan!! xxx Nynke
« Laatste verandering: Augustus 20, 2007, 10:09:13 door Nynke Bal » Gelogd

moeder van 8-jarige die 22 maanden bv heeft gehad en van baby (12-10 een jaar!) die allergisch reageert op melk-soja-appel-sesam en ze had reflux

Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 08, 2007, 09:17:59 »

Oeps, dat was gisteren.... Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Savannah!!!!! Hoop dat je ontzettend verwend bent!!! Maar daar heb  ik het volste vertrouwen in!

Heel veel succes met het ziekenhuisbezoek Mirjam!!!! Hou je ons op de hoogte?

Dikke knuffel, Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamatotje
BANNED
Dreumes
*

Lief: +4/-7

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 08, 2007, 09:24:14 »

Succes Mirjam, ik denk aan je!!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: