Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 21, 2008, 00:16:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zomersling  (gelezen 1187 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +17/-0

« Antwoord #15 Gepost op: Mei 16, 2008, 14:59:56 »

jan sikkes = lappenland (als je googled op lappenland kom je op jan sikkes uit  Knipoog)

Zit in Alkmaar, Apeldoorn, Assen, Drachten, Groningen, Haarlem, Leeuwarden, Sneek en Zwolle.
Voor de verandering eens een redelijk noordelijke aangelegenheid dus.

http://www.jansikkes.nl/main.php
« Laatste verandering: Mei 16, 2008, 15:03:49 door mamaMarije » Gelogd

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #16 Gepost op: Mei 16, 2008, 15:18:37 »

doh hihhiihi

daan28
Peuter

« Antwoord #17 Gepost op: Mei 16, 2008, 19:44:15 »

Hoi,hoi
ik kom er even brutaal doorheen,ik had dit gister al gelezen en kende het niet de sling,ik heb even op internet gekeken en het lijkt mij wel wat,ik heb wel een draag-doek gehad,maar voor ik wouter had zitten zoals op de foto,was mijn geduld en tijd al op,hij zat nooit goed en al die knopen en banden ik vond het niks.
Maar dit ziet er veel makkelijker uit,ik heb op mp gekeken en daar maakte iemand ze zelf dus heb ik haar even een mailtje gestuurd,want in de web-shops zijn ze best prijzig.
Wouter weegt nu ruim 8 kilo,hoe lang kan hij hier in zitten en is het gebruiksvriendelijk ook voor mensen die met dit soort dingen niet zo handig zijn,je had mij en marco moeten zien met wouter en de draag-doek,we hebben wel heel erg gelachen maar hij is in de doos gegaan en in de kast gezet.
groetjes daan
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #18 Gepost op: Mei 17, 2008, 11:53:07 »

Hey Daan,

Als je nou ook meegaat volgend weekend op het forum uitje kan je én de sling én de mei tai uitproberen. Kan je zelf ontdekken en voelen wat voor jou de meest prettige doek is!

Weet niet wat je diegene via MP moet betalen... maar Martine wil ook nog wel eens een sling op aanvraag maken en ik wil de mei tai wel maken...

Ik was helemaal geen draagdoek gewend, maar beide doeken (sling en mei tai) zijn snel en makkelijk om te doen...

Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #19 Gepost op: Mei 17, 2008, 12:08:35 »

ik vind de mei tai echt super
 dit is okee

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Rebeca
Super Mama

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #20 Gepost op: Mei 17, 2008, 13:17:14 »

ik ben zo verliefd op mijn mooie roze sling die martine voor me had gemaakt...

Anouschka
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #21 Gepost op: Mei 17, 2008, 14:44:20 »

Ik heb mijn mei-tai een 3 keer aangehad. En de sling pak ik echt vaak. Gewoon omdat die lekker snel aanzit en ik Nele er zo in heb zitten.
De mei-tai is iets moeilijker. Maar dat is ook een kwestie van oefenen. De sling kan ik zelf met de mei-tai heb ik meer moeite.

Groetjes Anouschka
mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07)

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #22 Gepost op: Mei 17, 2008, 17:23:26 »

ik juist andersom, krijg lisanne niet goed en lang genoeg opgetild met 1 arm om haar goed in de sling te hijsen.

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Anouschka
Super Mama

« Antwoord #23 Gepost op: Mei 17, 2008, 18:51:19 »

Ik kan me dat wel voorstellen want ik til Nele al moeilijker in de sling dan 2 maanden terug. Ze weegt ook al zowat 8 kg.
Om haar erin te krijgen moet ze hoog op mijn schouder hangen maar dan ben ik bang dat ze eroverheen duikelt.
Dus niemand mag mij storen als ik dat doe. Maar tot nu toe gaat het goed!  smile

Groetjes Anouschka

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #24 Gepost op: Mei 17, 2008, 23:12:39 »

ja precies, dat heb ik dus ook, ze is nu bijna 10 kg en echt rustig op mijn schouder hangen doet ze niet meer, en daarbij krijg ik de sling noooit in 1x goed.

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Anouschka
Super Mama

« Antwoord #25 Gepost op: Mei 18, 2008, 08:54:16 »

Als ik de sling eenmaal goed heb gesteld, zit ik nergens meer aan en dan kan ik Nele er de volgende keer zo in zetten. Zo doe ik het. Want de sling die ik heb is heel moeilijk te verstellen. Daarom ook al wil ik een eenlaagse. Ik baal nu alleen wel van de kleur want ik ben niet zo'n paars ingesteld iemand. Al lijkt het buiten ook wel blauw. De rode was op en dan heb ik zoiets neem de paarse. Maar nu baal ik toch. Deze lap was ook niet groot genoeg. Misschien maak ik er toch wat anders van?
(straks even tussen de tijdschriften snuffelen bij de AH voor een patroonboekje)

Groetjes Anouschka

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #26 Gepost op: Mei 18, 2008, 10:30:47 »

Hey Anouschka,

Toch maar wat anders van maken dan.... iets moois voor Debbie? Het lijkt me best lastig om er een stuk stof aan te frummelen. Juist omdat je ook rekening moet houden met de trekkracht en de veiligheid. Op de randen komt best wat spanning te staan, zeker als je hem aan het verstellen bent of als Nele even in de aanval gaat.

Jammer dat Martine dit topic nog niet gelezen heeft... die zou hier wel uitsluitsel over kunnen geven.

knuffel

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #27 Gepost op: Mei 18, 2008, 10:38:38 »

Dat ga ik misschien wel doen!
Vindt Debbie ook vast leuk, eigenlijk ook een stukje extra aandacht van mama!  Knipoog

Ik ga dan toch op zoek naar rode stof. Die van jou vind ik ook zo mooi!

Breng je die mee de 24e?

Groetjes Anouschka

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #28 Gepost op: Mei 18, 2008, 10:48:18 »

ja sling gaat mee, en mei tai natuurlijk ook! Ik vond het zelf wel handig om het eerst eens uit te proberen voordat ik er geld aan uit ging geven. De normale standaard draagzakken vond ik namelijk helemaal niks. Dacht dat het dragen gewoon niks voor mij was. Maar sinds de sling en de mei tai ben ik om!
Heb gister weer een berg stofjes ingeslagen, dus ga er maar een aantal maken binnenkort!

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #29 Gepost op: Mei 18, 2008, 10:56:50 »

Maak jij ze ook al op bestelling?  lol

Straks kunnen we met dit forum een bedrijfje beginnen. Draagdoeken maken.  ik zeik in men jurk

Ik heb dus een dure MeiTai laten maken en nu vind ik de banden veel te stug. Dat is zulke dikke harde stof.  hmmm
Daarom pak ik denk ik de sling veel vaker. Ik ga er ook niet lange wandelingen mee maken maar gewoon korte stukjes. Daar is ie heel fijn voor.

Waar heb jij de stofjes gehaald?

Groetjes Anouschka

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7   Omhoog
  Print  

Ga naar: