daar is ze weer!! lekker vroeg

en voedend dussss.
Alles loopt voorspoedig, het was een spannende bevalling, thuis, maar met ambulance standby wegens groen vruchtwater. Maar alles ging zo snel (ik werd om 0100 wakker van de 1e wee) dat ie dus om 5 uur onverrichterzake weg mochten. vruchtwater brak om 340, bij 6 cm, en een half uurtje later was koen er, ambulance personeel kwam binnen, en zagen een bevalling, een 10 minuten krijsend mannetje (er is NIKS mis met mijn longen), en na ±50 minuten een tevreden klokkend mannetje, dus toen zei mijn ha, we blijven definitief thuis....Joepie!
Geen kraamhulp want alles te snel, wel man en moeder, en Thijs sliep overal doorheen......die werd om 8 uur wakker en isindsdien blij met zijn broer, dat gaat echt zeer voorspoedig. het is nu af en toe opletten (aai aai sla!, he een oog, en ik ben sterk ik kan hem tillen....) maar Koen krijgt hier alle kusjes momenteel!
inmiddels dus alles ok,bv loopt super het is wennen alleen, die nachten....mij lukt het wel ik pak elk half uurtje slaap wat ik kan, maar was vergeten wat de eerste weken met mijn man doet....die kan hier niet tegen, die slaapt niet, ligt te luisteren, te wachten, te balen, en te malen en is dus stikstiksjagerijnig....maar het zijn maar een paar weken hopelijk, want rukjes van 4 tot 5 uurmaakt koen vanaf dag 1!
bedankt voor alle goeie wensen!
en oh ja : 53 cm, 4040 grammetjes...
tot snel!