Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. September 07, 2008, 08:12:02

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Leuke link voor borstvoedende moeders die in ziekenhuis bevallen  (gelezen 294 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamavanfloor
Global Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Gepost op: Februari 29, 2008, 15:30:35 »

Hoi allemaal,

ik zag vanmiddag de volgende link op een ander forum.

Even beetje creatief zijn met de pc en je hebt een leuk en duidelijk kaartje in het bedje van je kindje hangen.

Groetjes Nicole

mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +17/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 29, 2008, 15:50:11 »

toen ik ging bevallen van Matthijs had ik ook een bv-kaartje in de tas voor stel dat hij ook op de kinderafdeling terecht zou komen... het is nooit nodig geweest gelukkig, maar was wel blij dat ik hem bij me had... gewoon het gevoel (en dan maar hopen dat ze er dan ook wat mee doen zo'n kaartje natuurlijk)

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 29, 2008, 16:14:52 »

Heel handig kaartje. ik had Roy voorbereid hoe of wat als we in het ziekenhuis zouden komen. Ongeveer dezelfde dingen als op het blaadje.

jochemsmama
Peuter

Lief: +0/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 29, 2008, 20:40:59 »

Geweldig, Nicole, zo'n kaartje. Zou willen dat ik dat in het ziekenhuis gehad had toen Jochem geboren werd. Als zeer onervaren moeder lag ik daar 's nachts met Jochem weliswaar naast me, maar er is de hele nacht geen verpleegster langs geweest om me te helpen met aanleggen. Gelukkig hebben ze hem niet bijgevoed, zoals het kindje van de andere moeder op de kamer, die had nog niet geplast, dus daar werd een flesje ingegooid. Mocht er ooit een volgende komen, dan gaat er zo'n kaartje mee naar het ziekenhuis. Alhoewel ik denk dat ik bij een volgende keer niet zo makkelijk meer over me heen laat lopen. Het moederschap is voor mij erg goed voor mijn assertiviteit... En alle verhalen die ik hier lees hebben me ook een stuk wijzer gemaakt. Laat maar komen, die tweede  smile

Groetjes, Babette

Martine-mv-Lucas
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 26, 2008, 07:17:59 »

Opgeslagen op mn pc, duurt nog wel 33 weken, maar bij Lucas hebben ze dus wel bijgevoed om mij te laten rusten, en dat gaan we geen 2e keer beleven.

(net als hechten tijdens de 1e keer BV geven, aan mijn lijf geen polonaise (tenminste NIET als ik aan het voeden ben ) )
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: