Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 02, 2008, 11:17:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: tis groot en eigenwijs  (gelezen 163 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +24/-0

« Gepost op: Juni 24, 2008, 17:35:30 »

en over wie zullen we het nu hebben?! Ja Junior natuurlijk 

Vanmiddag hadden we de screeningsecho in Groningen. Was eigenlijk heel relaxed vantevoren, dus dat scheelt. Waren ook zo maar aan de beurt dus na wat vragen lag ik zomaar op de tafel voor de echo.

1 van de eerste dingen die ze zei was dat de placenta voor lag.... dat had ik zelf ook al gedacht omdat ik het onderin de buik ook al van buitenaf kan voelen bewegen en bovenin dus niet.... ja logisch dus.
Koppie ziet er goed uit, ruggetje alle wervels zitten er en de huid is dicht, het heeft handen en voeten met vingers en tenen, hartje heeft 4 kamers alleen door de ligging van Junior.... DWARS (waarom verbaast me dat niks  tongflipper ) en met de rug naar mijn buikwand kon ze niet de vaten van en naar het hartje beoordelen.
Heel vervelend mogen we dus volgende week nog een keer terug komen.

Onze nieuwsgierigheid qua geslacht werd ook niet bevredigd (wat ik ook al vantevoren had gedacht ) ... tja aan een kont op zich zie je ook niet zoveel natuurlijk  hmmm en toen het naar de zij draaide om even te zwaaien had het de knietjes zo kuis bij elkaar.... daar kan nog van alles achter zitten.

Natijd vroeg ze nog of de termijn zeker is.... nou veel speling is er niet en dan eerder korter dan langer.... en toen werd mijn vermoeden bevestigd: tis een grote.... nu al zo'n week of 2 voor op groei!
Heb vanaf het begin van deze zw.schap een 10 ponds gevoel. Niet omdat het zo nodig moet hoor, 7 leek me ook wel een keer leuk.... maar als Junior zo doorgroeit dan gaan we die 10 pond samen wel halen (want ik kan echt niet 2 week langer zwanger zijn). Het oordeel van de gyn was op basis van de metingen van vandaag dat het zeker niet kleiner zal worden als het gemiddelde van de heren die wel al rond hebben lopen.... tja dat had ik ook zeker niet verwacht. We leggen voor de zekerheid maar een maatje 62 klaar voor na de bevalling  Knipoog

Nou ja groot en eigenwijs dus.... lijkt helemaaaaal niet op mama  Ik is rollend over de vloer van het lachen!

Oh ja moet natuurlijk wel gezegd worden dat het nu al het mooiste kind is wat er is.... maar helaas kregen we geen fotootje mee waardoor ik dit niet kan bewijzen, maar geloof me maar op mijn moederwoord, tis een mooie   Love is in the air!

Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

Lief: +36/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 24, 2008, 18:34:44 »

Wat heerlijk dat alles goed lijkt!!
Tja...en dat hij/zij nu al op mama lijkt... Kiekeboe
Ach, volgende week weer een mogelijkheid om naar jullie junior te kijken, da's ook wel lief van hem/haar.
Ik hou het op een hem...zullen we een pol maken?  wahahahahahhaa

knuffel Ageeth

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 24, 2008, 19:21:20 »

wat heerlijk dat alles oke was, oh oh, weer een eigenwijsje erbij, hihihih

volgende week dus nog een keer.
jammer dat je geen fotootje kreeg
maar ik geloof je wel hoor

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +38/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 24, 2008, 19:25:54 »

hihi jouw moederwoord geloof ik hoor!!!! Heerlijk een dwars kind wat tegen alle wensen in gewoon een beertje wordt!!! Past wel bij je! Een meegaand ukje... mwa...

Heel erg vervelend dat je volgende week moet terugkomen  Knipoog Knipoog Knipoog

knuffel knuffel knuffel

mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +24/-0

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 24, 2008, 19:43:58 »

groot verbaasd me allerminst hoor.
Wij zetten ze blijkbaar nu eenmaal niet klein op de wereld. De jongens waren ook bovengemiddeld groot.... ja als vriendinnen kindjes van 3 pond krijgen dan moet er wel wat tegenover staan om tot een gemiddelde van 7 pond te komen he  Knipoog En tja had met 2 vriendinnen een 'afspraak' als zij hun ukkies met 7 pond op de wereld zouden gooien zou ik dat ook een keertje doen..... 1 was net 5 pond en de ander net 6.... ja krijg ik die overige 3 er gewoon bij  wahahahahahhaa

En ze begon over suiker... daar moet ik toch al op prikken, omdat mijn moeder en broer insuline afhankelijke diabetes hebben en ik dus een verhoogde kans op zwschaps suiker.... net al even bij mijn moeder geprikt voor de gein en nou als ik suikerziekte heb.... dan wel een heel apart soort. Met 26 weken zal ik braaf het protocol volgen (nuchter, na ontbij, na lunch) en kijken wat daar uit komt.

Eigenwijs... daar kunnen we bij de 3e vast wel mee omgaan, na 2x oefenen  das fijn

En ben benieuwd wat jullie verder allemaal denken over een hem/haar....

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: